- zajištění protokolárního předání všech dokumentů a dokladů k objektu
- zveřejnění roční závěrky u Městského soudu v Praze do rejstříku společenství vlastníků jednotek, nebo do obchodního rejstříku u družstev
- elektronický přehled pro výbor společenství i pro jednotlivé vlastníky společenství nebo pro nájemce u družstev (na stránkách lze nahlédnout do předpisů, vyúčtování zálohových plateb, vyúčtování a stavu dlouhodobé přijaté zálohy – dlouhodobé zálohy – úhrad plateb apod.)
- zajištění notáře na členské schůze či shromáždění vlastníků
- zajištění podání návrhu na zápis SVJ do rejstříku
- provedení změn v rejstříku při volbě nových statutárních zástupců
- vymáhání pohledávek, včetně sepsání předžalobních výzev, uznání dluhu a splátkového kalendáře
- sepsání výzev jednotlivým vlastníkům a nájemcům, kteří porušují platné stanovy, a to na základě podkladů dodaných statutárním orgánem příslušného společenství vlastníků jednotek nebo družstva
- zajištění převodů bytů do vlastnictví (zpracování smluv, podání návrhu na katastr, zajištění prohlášení vlastníka apod.)
- provádění rekonstrukce účetnictví družstev a společenství vlastníků jednotek
- organizace a vedení schůzí shromáždění společenství vlastníků či družstev
- příprava změny stanov společenství vlastníků jednotek či družstev, sepsání zápisu ze schůze shromáždění společenství vlastníků družstva
- sepsání návrhu na zápis změny do rejstříku SVJ družstva vedeného přísl. soudem, včetně podání k soudu.
- archivace dokladů
- kompletní organizace shromáždění vlastníků (členské schůze) ve vlastních prostorách